Tìm gấp C&B Officer

Thảo luận trong 'HRLINK BÌNH DƯƠNG' bắt đầu bởi beheokiki, 13/3/12.

  1. QUY ĐỊNH DIỄN ĐÀN
    - Đăng bài viết bắt buộc có tiền tố
    - Không đăng bài Quảng Cáo
    - Chỉ được phép đăng bài Tuyển dụng trong lĩnh vực nhân sự, hành chính và liên quan
    - 1 nick chỉ được phép đăng tối đa 2 bài tuyển dụng 1 tuần
    - Bài tuyển dụng bắt buộc phải có thời hạn, và sẽ bị xóa sau khi hết hạn 3 ngày
    ------------------------------
    Liên hệ quản trị diễn đàn: nguyenbaoanh89@gmail.com
    Dismiss Notice
  1. beheokiki

    beheokiki New Member

    Tham gia ngày:
    15/1/12
    Bài viết:
    2
    Đã được thích:
    0
    Điểm thành tích:
    0
    Chào các bạn! Mình đang tìm gấp một C&B officer với mức lương 12~16tr (gross) để làm việc cho một công ty 100% vốn nước ngoài, chuyên sản xuất và gia công các loại vỏ lon tại khu công nghiệp Mỹ Phước 2 với các điều kiện sau:
    _ Hiện đang sống tại Bình Dương
    _ Sinh từ khoảng năm 1977 _ 1980
    _ Có kinh nghiệm làm việc trong nhà máy
    _ Có 3-4 năm kinh nghiệm làm BHXH, BHYT, BHTN
    _ Ưu tiên nữ
    Job description như sau:

    1. HR Admin Support:
    • Arrange payment for all invoices of HR Dept. as per existing required procedures
    • Check the payroll for Contracted staff (including bonuses, sales incentives and other payment: OT allowance…).

    2. Compensation:
    • Complete monthly payroll for employees.
    • Make monthly reconciliation report on total compensations to clarify the difference.
    • Complete the final compensation and severance allowance for leaving employees.
    • Execute monthly payroll and coordinate with Finance to ensure timely and accuracy remittance for employees every month
    • Evaluates jobs for developing compensation and benefits program.
    • Submit monthly report (manpower) to HR Manager or other report related to manpower whenever required.

    3. Benefits:
    • Complete social and health insurance, personal accident insurance or other insurance benefits for employees every month upon case-by-case basis.
    • Contact social, health offices and labor authorities on providing labor book, social insurance book and health care card for employees.
    • Update staffs list & payroll of all staffs to Insurance Broker.
    • Make the report to Social Insurance every month as requirement.
    • Complete the transferring procedure Social Insurance Book for leaving staffs.

    4. Personal Income Tax:
    • Complete monthly personal income tax declaration for employees, or expatriates and report to Tax Department.
    • Compile annual personal income tax finalization for employees, or expatriates and report to Tax Department.
    • Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.

    5. Other duties as assigned by HR Manager


    Bạn nào thấy quan tâm có thể liên hệ cho mình được không?
    Địa chỉ email của mình là hung.tran@jobsville.vn
    Xin cảm ơn các bạn nhiều!
     
    Last edited by a moderator: 14/3/12

Chia sẻ trang này

Share